">
Наша компанія працює з провідними виробниками готельного текстилю, які відповідають всім вимогам міжнародних стандартів з цього виду продукції. Турецькі компанії, вважаються одними з найкращих постачальників HoReCa на міжнародному ринку. Якість їх матеріалів, не можна порівняти ні з чим.
Виробників і постачальників HoReca дуже багато, але нажаль, ми все частіше і частіше чуємо погані відгуки про якість товару, який надходить до нас на ринок. І наша компанія працює тільки з перевіреними постачальниками щодо якості товару. Адже для отельера головне, щоб клієнт отримав відмінний сервіс, і запам'ятовується відпочинок саме в його готелі. А особливо, коли відпочиваючі хочуть придбати текстиль, де вони себе відчували в повному комфорті.
Наше знайомство з компанією Laura Home почалося з виставки ProMaisonShow в 2015 році. На той момент молода, але перспективна компанія «яскраво» заявила про себе. І ось, пройшло зовсім небагато часу, а наші партнерські відносини стають з кожним співпрацею тільки міцніше. Тому по дружбі ми дізнаємося, про новинах перші! У дружній бесіді, засновниця бізнесу і торгової марки «Laura Home» Шишова Лариса Анатоліївна, поділилася історією створення власного бренду, планами і новими проектами компанії. '
Коротко про діяльність Laura Home, все почалося від любові до якісної текстилю. На початку своєї діяльності компанія стала ексклюзивним представником турецької торгової марки Home Sweet Home в Україні, а в недалекому майбутньому і виробником текстилю для дому під своїм брендом Laura Home. Досвід роботи в даній сфері і 2018 рік приніс з собою нові ідеї та новий напрямок компанії, про що повідомила нам Лариса.
- Коли ви вирішили займатися текстильним бізнесом і які були перші кроки?
Любов до якісної текстилю та свідомості домашнього затишку живе в мені скільки себе пам'ятаю. Приблизно в 2012 році вирішила, що в свою мрію потрібно «вдихнути життя» і зайнялася аналізом ринку, цільової аудиторії, пошуком постачальника. Відвідавши безліч міжнародних виставок, зупинила свій вибір на торгову марку Home Sweet Home, так і почався перший етап історії моєї компанії.
- Що лежить в основі створення власного бренду?
Мій бренд - це моє «дітище». Створення домашнього текстилю під своїм брендом, це ще один етап нашої стратегії і внутрішньої мети компанії. В основі лежить ідея і натхнення. Напрацювавши базу постачальників якісних тканин, махорки, фурнітури, аксесуарів, виробничих потужностей і звичайно досвід значно спрощують втілення ідей в життя.
- Лариса, розкажіть нам про справи вашої компанії в сьогоднішніх реаліях?
Наша компанія, як і раніше, займається виробництвом і реалізацією домашнього текстилю високої якості.
У нашого успіху є міцний базис: виробництво товарів, в яких гармонійно поєднуються якість, дизайн, функціональність і звичайно ж сучасні тренди.
Келлі Хоппен говорила «Часто вважають, що дизайн полягає лише в тому, щоб створити загальний вигляд приміщення, але він швидше відповідає за загальний вигляд приміщення, а саме текстиль створює настрій, тому, починаючи роботу, я перш за все, вибираю тканини». Все, що оточує наш продукт, має бути бездоганно. Всі вироби виготовляються з високоякісних, сучасних і екологічно чистих матеріалів на новітньому обладнанні.
Перш, ніж потрапити на полиці нашого магазину і магазинів наших дилерів, наші товари проходять численні тести і випробування на відповідність українським і європейським стандартам. Постачальники компанії і її багаторічні партнери - це провідні європейські виробники.
Досвід роботи в цій сфері і 2018 рік приніс з собою нові ідеї та новий напрямок компанії. Це сталося само собою. Часто покупець хоче мати вдома ексклюзив і тому ми стали розробляти індивідуальні колекції домашнього текстилю. Ми працюємо з турецькими постачальниками сировини, де є можливість підібрати тканину, фурнітуру, мережива тканини компаньйони по колірній гамі під певний інтер'єр.
Пошиття виробляємо або в Туреччині, або в Україні. Продукція, вироблена на замовлення дизайнерів на фабриці, контролюється компанією і нашим представником в Туреччині.
Ще одне наше новий напрямок - ми пропонуємо заводам виробникам текстилю як в Україні, так і за кордоном - розробку індивідуального патерну на текстиль. Адже кожен виробник хоче свою індивідуальну колекцію.
Наприклад, сучасні готельєри хочуть, щоб індивідуальність їх готелю виявлялася буквально в кожній дрібниці. Ця вимога пред'являється і до текстилю для ванних кімнат, номерів, ресторанів. Щоб відвідувач відчував себе як вдома, ми концептуально підходимо до оснащення готельних номерів.
У нас в асортименті є як текстиль для VIР номерів, так і для стандартних.
Забарвлення текстилю номерів підбирається в залежності від інтер'єру.
Класичному рішенню інтер'єру добре відповідають білі, пісочні, вершкові кольору. Можливе використання шоколадного відтінку.
Для сучасного інтер'єру варто вибрати яскраві кольори.
Часто на рушники і постільну білизну наносять логотип готелю. Найбільш солідно виглядає витканий жакардовий логотип.
Заключний момент текстильної екіпіровки - це махровий халат, в якому гостю буде приємно після душу посидіти в кріслі біля телевізора.
Халати повинні мати мінімальний відсоток усадки, не наражатися на деформації і мати міцні подвійні шви. Вони повинні бути м'якими, приємними на дотик і мати відмінне вологопоглинання.
- Як ви думаєте, чим керується кінцевий споживач, роблячи покупки?
В основі лежить емоція, в яку входить насолоду сервісом обслуговування, якістю продукту, ціною, переліком додаткових послуг, дизайном і т.д., а вже пріоритети в це